maandag 1 februari 2010

een snelle nieuwsflits

Jonah is vandaag teruggegaan naar de afdeling oncologie. Hij is veel meer wakker en heeft al minder diarree. Wel heeft hij vannacht zijn sonde er weer uigespuugd en vanmiddag weer een nieuwe gekregen. Pas de 4e sonde bleef binnen, want de eerste 3 werden er net zo hard weer uitgespuugd. Ik baalde dat we er zelf niet bij waren, want dan had ik ze na twee keer toch echt laten stoppen. Jonah heeft ook al weer een nieuw infuus gekregen, want de andere was verstopt. Ook had hij vanmiddag weer koorts. Ik word er zo moe van, ik wil echt graag dat het over is met al die ellende. Ze doen mijn kind pijn en ik wil zo graag dat het stopt, maar ja ik ben nu ook echt even op :(  Huil vanmiddag sinds Jan weg is om alles. Ben het ook zat, het steeds alleen zijn 's avonds, en het heen en weren naar het ziekenhuis. Ik weet dat we allemaal nog even moeten, maar ik wil niet meer. Ik wil allemaal weer bij elkaar zijn! Nou ja morgen maar weer op zoek naar de zon!

8 opmerkingen:

Diana zei

Marion, hopelijk duurt het niet al te lang voordat Jonah naar huis mag. Veel sterkte, groetjes, Diana

Marlene aka Krealene zei

Och kind, huil maar om alles.....je kunt toch niet altijd dapper zijn....
Heel veel sterkte hoor !
Liefs van
Ad6Omalene

paula, pim, merel, tijs, daan en sterre zei

Het is ontzettend zwaar, en soms lijkt er geen eind aan te komen. Ik hoop en ik bid dat het allemaal niet voor niets is, dat het uiteindelijk een super gezonde Jonah oplevert die nooit meer een stap in een ziekenhuis hoeft te zetten. Jullie doen het goed, jullie doen zo je best. Meer kun je niet doen. Jonah, Sara, Roos en Suus voelen zich geliefd, meer heeft een kind niet nodig mop.
Kus

Unknown zei

Lieve marion,
Laat de tranen maar gaan. Het is ook niet niks wat er allemaal gebeurt met jullie mannetje. En als je een keer 's avonds gezelschap wilt, bel dan gerust hoor!!!!
Hou nog even vol, vandaag is er alweer een stapje vooruit gezet, namelijk weg van de ic.
Zet hem op en heel veel sterkte, ook voor Jan en de meiden.
Liefs Daniƫlle

Anoniem zei

Hoi,

Ik ben blij, toch te horen, dat het iets beter gaat. Ik heb deze blog gevonden, via de blog van uw, ik denk, broer. Ik ga hem nu bijhouden. Ik had puzzels gestuurd en bedankt dat u heeft laten weten dat ze zijn aangekomen. Hopelijk vind, Johan, ze ook leuk, als ie weer opknapt. Ik zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. Wat een gedoe allemaal. Ik zou zeggen, laat ze maar lekker lopen hoor, die waterlanders. Op den duur houd het een keer op, loopt het over en moet je het even kwijt. Ik hoop dat het snel beter gaat allemaal en dat Johan weer vrolijk rond mag dartelen. Hou jullie taai. Sterkte.

Groetjes Sonja

Anoniem zei

Lieve Marion,

Nier meer op de IC dus? Dat is goed nieuws neem ik aan? Als je het fijn vindt, bel ik je een x, goed? je nummer staat op het bord in de teamkamer. ik sms je dan eerst wel om te kijken of het uitkomt.

karin

Nicole Boom-Becker zei

Jeetje joh....huil maar is lekker uit hoor, je kunt idd niet altijd maar sterk zijn...
Jullie maken iets verschrikkelijks mee en dat je 't dan even niet meer ziet zitten is toch alleen maar logisch.
Hopelijk hebben jullie nu 't ergste gehad....dus nog even doorzetten en kop op!!
Dikke knuf x Nicole

Nicole de Jong zei

Lieverd,
Wat is de weg lang en zwaar die jullie moeten gaan. Maar er gloort hoop aan de horizon want hij gaat gelukkig weer vooruit. Het is een knokkertje en hij geeft het zomaar niet op. We bidden en hopen voor jullie allemaal dat het nu alleen maar vooruitkijken wordt en dat jullie snel herenigd zijn, lekker thuis, om weer tot rust te komen. Heel veel liefs en warmte voor jullie allemaal.
Dikke kus,
Jack, Nicole, Jordy en Luca