maandag 15 februari 2010

een snelle nieuwsflits

Gisteren heeft Jonah zelf weer een bekertje joki opgedronken en een hapje brood. Verder was zijn hartslag een slag of 10 a 20 naar beneden gezakt overdag naar gemiddeld 130 slagen per minuut. Hij kreeg wel een beetje buikpijn, maar dat is waarschijnlijk een gevolg van het bekertje joki. De darmen moeten even op gang komen. Ook is hij heel erg vrolijk en vooral s' ochtends erg actief op een fiets en in de speelzaal. Daarna is hij heel erg moe en knapt een uiltje. Maar ja dat wordt hem met liefde gegund. Jonah had nog wel een beetje pech met zijn sonde, want bij het optillen bleef hij hangen aan een stoeltje, met gevolg zijn sonde eruit! Er moesten eerst weer trombo's in alvorens ze weer een nieuwe sonde erin konden stoppen. Verder vier ik zaterdag mijn verjaardag en ik wil maar 1 ding voor mijn verjaardag. Mijn kind thuis op mijn verjaardag! :)

9 opmerkingen:

Unknown zei

Wat fijn dat het nu zo lekker vooruit gaat met Jonah. En dat Jonah zaterdag op je verjaardag thuis zou zijn zou inderdaad het mooiste cadeau voor je zijn. We duimen voor jullie, hoor.

Groetjes, Reina

Anoniem zei

Wij wensen jullie dit mooie cadeau ... en wat mij betreft mag je je cadeau al voor je verjaardag krijgen... daar is niks mis mee :-)
Hang on
Erwin uit Grootebroek

Anoniem zei

Heeej, wat een super goed nieuws zeg. Eindelijk weer iets binnen gehouden. Dat gaat de goede kant op. Laat het zo maar doorgaan. En wie weet... over 5 dagen. Dat zou echt een geweldig kado zijn. Fijn weer thuis, met zijn allen. Zou ook weer veel rust geven. Nou, ik duim hoor en ik hou de weblog in de gaten.

Groetjes Sonja

Alex en Sonja zei

Hoi Marion en Jan,

wat fijn dat het weer een ietsiepietsie beter gaat met Jonah. Kleine sprongetjes vooruit.
Wel vervelend voor hem (en jullie) dat de sonde er uit ging en dus ook weer opnieuw er in moest.
Ik hoop dat je voor je verjaardag het mooiste cadeau krijgt ooit !
Tot zaterdag

Liefs, Sonja

Nicole de Jong zei

Wat een super berichten. Het begin is er weer van zelf eten en drinken, dat is heel goed nieuws. Wat een opsteker zeg, heerlijk. Zet 'm op man, dan mag je hopelijk snel naar huis toe. We zullen voor je duimen, Marion, dat je kleine vent lekker thuis is zaterdag op je verjaardag! Veel liefs,

Nicole

Unknown zei

Wat een lekker bericht, na zoveel ellende. We hopen met jullie mee dat hij zaterdag naar huis mag.
Liefs Daniƫlle en de rest

Patries zei

Hey lieve mensen!
Wat een fijne, snelle nieuwsflits om te lezen! Fijn dat het met Jonah de betere kant opgaat.
Zaterdag je verjaardag, Marion...wat zou het geweldig zijn he om je hele gezin dan om je heen te hebben. Ik hoop het met heel mijn hart voor jou!
Liefs Patries

Diana zei

Marion, ik hoop dat het mogelijk is dat Jonah zaterdag thuis kan zijn. Zo te horen gaat het vooruit met hem, dus wie weet!
Het is een echte verjaardagsmaand bij jullie, eerst Sarah en zaterdag jij. Hopelijk a.s. weekend feest!

Groetjes, Diana

Unknown zei

Hoi marion

ik hoop dat je wens uitkomt ik ben blijte lezen dat het weer wat beter gaat ik wil je alvast een fijne verjaardag wensen geniet er even goed van en ik hoop dat jonah snel voorgoed naar huis mag

groetjes liesbeth