zondag 21 februari 2010

Fantastische dag gehad.




Vandaag was een top dag. Ten eerste had ik gisteravond een hele gezellige verjaardag gehad. En vanochtend kwam Jonah voor een paar uur naar huis en het was geweldig! Dank zij mij allerliefste maatje, mijn vriendje, mijn grote liefde, Jan. Mijn vader en moeder hadden hem gehaald uit het AMC en daar was hij dan tegen half 1 in de middag. Eerst hebben we lekker samen gegeten, nou ja Jonah zat erbij en at zijn bordje sonde lekker leeg. ;-) Daarna hebben de kinderen samen op de kleine tafel met Thomas de trein gespeeld. Jonah kan niet op de grond zitten, doet allemaal erg veel pijn, dus dan de kleine tafel maar tegen de bank aan geschoven. Zo ging het ook prima. Verder heeft Sarah boekjes voorgelezen en ze genoten allemaal enorm. Om 5 uur nog even samen eten en toen moesten Jonah en ik terug naar het ziekenhuis. Maar eenmaal onderweg was het heel glad door de sneeuw die flink naar beneden viel. Na 2 a 3 kilometer van glijden bij het optrekken bedacht ik dat het onverantwoord was en heb toen aan de kant van de weg het AMC opgebeld. Die vertelden later dat we hem maar thuis in bed moesten stoppen en dan morgen maar moesten komen. Hij heeft daarop nog even lekker liggen keten met Saar in het grote bed en nu ligt ons meneertje dus in ons bed heerlijk te slapen. Morgen weer op naar het ziekenhuis en de artsen vragen of hij niet morgen naar huis mag! Anders mocht hij waarschijnlijk toch al dinsdag naar huis, dus waarom dan niet morgen. Nou duim voor ons en hoop dat hij ook morgen in zijn eigen bedje of dat van mama en papa in slaap mag vallen. Hij geniet zo van het thuis zijn. Dat is toch ook goed voor zijn herstel. Misschien nog wel het beste medicijn op dit moment dat er is.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk nieuws om te lezen.Geniet maar lekker dat jullie Jonah even bij jullie mogen hebben.En wij duimen heel erg hard dat hij morgen weer in jullie of in zijn eigen bedje mag slapen!!!
En nog gefeliciteerd met je verjaardag Marion!
Groetjes Wendy,Dave, Freek en Savana

Anoniem zei

wat heerlijk!!!! geniet van elkaar!
wij duimen mee, hoor!

karin

Patries zei

Dag lieve allemaal!
Wat een mooie foto's van jullie allemaal! De lach op de gezichten van de kids maakt eventjes alles weer goed! Fijn dat Jonah bijna naar huis mag...uiteindelijk herstel je thuis het beste!
Hoop op goed nieuws vandaag!
Dikke knuffel Patries

Marlene zei

Wat een superfoto's van een supergelukkige verjaar-dag!!! Van ♥♥ nog Marion....en ik duim mee dat Jonah naar huis mag.....
Veel liefs en zou ik jullie thuisadres mogen nu de kaarten niet meer naar het zkhs hoeven (mail het maar door als je wilt)
Hele dikke knuf van
Ad6Omalene aka Marlene